FORUM ritsma
ritsma
F
Fred Kramer 13/11/2005 21:58
213.84.254.*

Gaat rinttje nog meer pr,s rijden

Hoi Rintje, leuk dat je een pr hebt gereden. Hoop dat je ook nog onder de 6.20 gaat komen volgende week. Waarom doe je eigenlijk niet als training ook nog 1500 meter rijden. Ben benieuwd wat je daar gaat halen.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

R
rintje 15/11/2005 17:28
142.59.18*
hoi fred, moet even kijken hoe het loopt maar dat is voor salt lake wel een optie ja om ff een 1500 te knallen. maar in calgary was het al vrij druk met de ploegenachtervolging erbij. als er dus ruimte is en ben goed fit dan kan het in ieder geval hard gaan. en als ik eerlijk ben baal ik van die 6.24 dus heb zeer zker de intentie om daar onder te gaan in Salt Lake. we zien het wel. Gister nog ff gereden en dan snap ik niet dat het zo klote ging in de wedstrijd dus het wachten is dat het er daar ook uit komt, en dan gaat het hard

Groeten Rintje

C
chantal 16/11/2005 20:23
82.217.37.*
heey

natuurlijk ga je nog meer pr's rijden ik heb altijd in je gelooft en mijn beppe ook en dat blijven we natuurlijk ook doen!!

we komen gauw een keertje bij je kijken hoor.

heel veel kusjes en veel succes in salt lake

kusjes chantal

F
fred kramer 20/01/2006 15:21
213.84.254.*
ben benieuwd hoe dat straks gaat in calgary want ik verwacht dat hij zich op eigen kracht vrij gemakkelijk gaat plaatsen er van uitgaande dat die ene 1500 een incident is. Ik hoop dat rintje dat nog ff zijn 10 km tijd verbeterd dat is makkelijk te doen die 1328 is met zijn 5 km ook wel naar 1315 te brengen. Op de 1500 meter zie ik t nog niet zo snel gebeuren want heb nog weinig sprint dingen gezien van rintje maar goed laat me graag verassen en hij kan t wel.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |