FORUM ritsma
ritsma
D
Diderik van Paradijs 28/12/2005 16:20
87.210.65.*

OPA RITSMA

Moeilijk he dat stoppen!!!

Het is toch een schande voor de schaatssport, 2 bejaarde schaats-Nederlanders die maar niet kunnen stoppen omdat ze hun brood verdienen met rondjes rijden.

Ik zie dit in hetzelfde licht als die onlangs overleden vader van Julio Iglesias.

Die man was in de 90 jaren oud en had zijn tigste vrouw op zijn 92ste weer een keertje zwanger gemaakt.

Waarmee ben je dan bezig? Wat wil je bewijzen?

En dat zelfde geld voor de Ritsma's en de Veldkamps.

S T O P P E N !!!

P.S.

En op die posting over DOPING hierboven geef ik geen commentaar.

Er is echter wel een link tussen Lance Armstrong en Rintje Ritsma, ze hebben het n.l. alle twee gedaan met Danielle Overgaag.

DvP

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

R
rintje 28/12/2005 18:13
217.123.51*
he diderik,

Geweldig dat je mijn site zo vaak bezoekt is goed voor de cijfers he, hoe vaker hoe beter.

en uuuh ik val op vrouwen hoor het is maar dat je het weet

O
Olaf Tulen 28/12/2005 19:41
84.83.130.*
Zou het een idee zijn om voor schaatsen een soort schaatswarmers te gebruiken net zoals de bandenwarmers in de formule 1 ? Of met gloeiende ijzers de 1500 meter te beginnen ? Het kan ook onzin zijn , maar misschien heeft niemand er ooit aan gedacht

R
rintje 29/12/2005 11:51
217.123.51*
hoi Olaf,

Het kan zeker helpen ijzers te verwarmen maar dat is verboden, maar het klopt dat de weerstand minder is bij een hogere temp. ijzer.

Rintje

A
andrea 30/12/2005 23:15
84.86.127.*
LOSER!!! waar lag het deze keer aan? deur open? braam? te warm? hahaha

D
Diderik van Paradijs 31/12/2005 01:14
87.210.65.*
Als een "NATTE KRANT"

Maar: we zullen "DOORGAAN" tot er "GEEN" sponsers meer zijn!!

Succes daarmee.

DvP

R
Rutger 31/12/2005 01:40
80.57.118.*
Het spijt me te moeten reageren op deze reacties: Een beetje meer respect zou op zijn plaats zijn. Dat "de beer" niet meer de uitslagen rijdt zoals vroeger, tja... Je kan ook zeggen dat de man doorzettingsvermogen heeft en een voorbeeld kan zijn voor veel bankzittende, bleke, playstationkinderen.

Jammer dat je het niet gered hebt Rintje! Maar zeker je 5 kilometer was weer ouderwets genieten!!

A
Alex Hendriks 01/01/2006 13:41
81.206.50.*
Zelf beoefen ik al 20 jaar de triathlonsport, naarmate je ouder wordt neemt je prestatiecurve af omdat de jeugd sneller is, het materiaal steeds beter wordt, en voor je zelf de jaren gaan tellen. Ik maak dus een diepe buiging voor de prestaties die Rintje nog steeds levert. Als je op je 35ste je Pr op de 5 km nog steeds kunt verbeteren dan tel je voor mij nog steeds mee. Ook al is Rintje in de nadagen van zijn actieve schaatsloopbaan ik kan er nog steeds van genieten als ik hem zie schaatsen.

Alex

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |