FORUM ritsma
ritsma
H
Hans 18/01/2006 21:35
81.205.188*

Rintje naar Calcary

Rintje, helaas voor Jochem, maar de kans is er nu zeker om je te plaatsen voor Calcary. En wie weet, zitten er ook nog os in, want een tweekamp met Tuitert en alles klopt, dan heb ben jij alsnog in Turijn.

Maar eerst maar eens naar de Vechtse Banen, om hopelijk niet in het gevecht met het weer te gaan. Want alle belangrijke wedstrijden worden gereden op overdekte banen, dus het is verstandig van de knsb om je selectiewedstrijden op een onoverdekte baan te rijden.

Maar succes in Utrecht en op zaterdag zijn wij er zeker.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Y
Yvje 19/01/2006 09:47
84.81.35.*
Hoi Rintje,

helaas ben ik er in Utrecht niet bij...Is er eindelijk eens een wedstrijd dicht bij mijn huis, zit ik zelf in het buitenland Nouja, heeeeel veel succes en ook heel veel plezier!!! 'Believe in yourself, and dreams will come true!' Ik hoop voor je dat er iets heel moois van maakt en dat de maandag na de wedstrijd hier kan lezen hoe het je vergaan is!!!

Yvje

D
Diderik 19/01/2006 18:35
87.210.65.*
Wat een smakeloos verhaal Hans!!!

Waarom schrijf je niet gewoon wat je denkt n.l. de een zijn dood is de ander zijn brood.

In plaats van de nadruk te leggen op het verschrikkelijke drama wat zich voltrok rondom Jochem Uitdenhaage denk jij: ha fijn dat is weer een tegenstander minder voor de man die maar niet zijn afscheid kan aankondigen.

Gelukkig heeft eindelijk pffffff ja eindelijk Bart Veldkamp gezegd er mee te stoppen. Werd tijd.

M
Mariette 19/01/2006 22:53
82.168.86.*
Over smakeloze verhalen gesproken Diderik!

Waarom zou je je afscheid aankondigen als je zelf nog veel teveel plezier beleeft aan het schaatsen en er anderen ook nog mee kan amuseren??

En als het aan mij ligt blijft ie nog heel lang deze sport beoefenen (het oog wil tenslotte ook wat ) en na het NK zullen de critici wel weer een tijdje de mond zijn gesnoerd.

Altijd dat eeuwige gezeik over dat ie moet stoppen. Patrick Lodewijks is nog steeds 1e keeper van Feijenoord op zijn 39e en zo kan ik er nog wel een paar noemen. Rintje is uit het beste bouwjaar (sorry, ben ook uit 1970 ) en PAS 35. Waarom stoppen???? Omdat half NL dat wil????

Nou, ook ik zou pas stoppen als IK dat zou willen en niet omdat NL dat wil.

J
jacky 20/01/2006 08:34
82.72.164.*
Duh, wat een opmerking....

We weten allemaal dat het in de topsport (en ook de recreatieve sport) zo werkt, maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat Rintje het leuk vindt dat Jochem dit nu heeft.

Het betekend echter wel dat Rintje op het moment goed schaatst. (een ander zou de plaats van Jochem anders ook wel innemen en Jochem zou het zelf ook niet laten als hij de kans kreeg)

Ik zou zeggen ga zo door Rintje en laat je niet gek maken door dit soort opmerkingen.

M
Marije 21/01/2006 12:06
62.59.124.*
...zeg Diderik, durf jij het risico te nemen om te kijken of de uitdrukking "Goed voorbeeld doet goed volgen" ook in de praktijk werkt? Als jíj nou eens je afscheid híer tot een feit maakt, en dan rustig ergens anders af gaat zitten wachten of Rintje dan hetzelfde doet?

(en van mij hoeft Rintje zich vervolgens van geen enkel spreekwoord iets aan te trekken dan, behalve "de aanhouder wint" )

D
Diderik 21/01/2006 13:30
87.210.65.*
Marije, ik neem de uitdaging aan!

Want ik heb hier de indruk tegen iemand met een plaat voor de kop te praten.

Zien we trouwens nu niet hetzelfde bij Erben Wennemars?

Het is altijd de schuld van "ANDEREN" als het iets minder gaat, nooit van de personen zelf.

Te zacht ijs, te hard ijs, braam, knellende schoenen, verkeerd pak, virus, verkouden, slechte coach, etc. etc. etc.

Maar ja de waarheid mag niet gezegd worden toch?

M
Marije 21/01/2006 13:52
62.59.124.*
Diderik, in alle ernst (dus even geen smilies of kwinkslagen): waarom heb jij het tot je heilige taak en missie uitgeroepen om een man (die jij, net als ik, waarschijnlijk alleen van de tv kent) om te praten inzake zijn eigen invulling van sport? Wat maakt dat in jou dat heilig vuur is ontbrand om maar er over door te blíjven gaan, tegen de verdrukking in? Notabene op een forum dat verder voornamelijk gefrequenteerd wordt door fans en andere mensen die menen dat zijn prestaties, in verleden en heden, nog steeds de moeite waard zijn om te volgen.

Moet jij hem behoeden ergens voor, of ons? Of vind jij juist dat jouw mening zodanig steek houdt dat er geen andere invulling mogelijk is? (Sorry, maar over plaat voor je kop gesproken...)

met oprecht vriendelijke groet,

Marije (die houdt van een discussie en afwijkende meningen hogelijk respecteert, maar een bloedhekel heeft aan overslaande platen met ongenuanceerde liedjes)

M
Mariette 21/01/2006 21:34
82.168.86.*
En wil je Erben ALSJEBLIEFT niet vergelijken met Rintje zeg??
Dat is hetzelfde als Jan Smitje vergelijken met Mick Jagger. Nooit meer doen joh gekkie!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |